Stoppabooisen.blogg.se


Haha! Så rätt, så rätt! 

Men Innan ni besöker deras blogg måste jag bara ta upp några av alla miljoners frågor som ploppar upp i mitt huvud när jag ser dess så kallade "Boois"

Hur kan deras föräldrar låta dom gå ut så?
Deras kompisar måste hata dom för annars skulle dom väll berätta att det inte är snyggt på något sätt?
Vill någon se ut sådär?
Om svaret på frågan ovan är ja så kommer följdfrågan här, Varför?!

Ärligt, detta måste ju vara ett skämt! Om inte så måste den personen som kom på att ha gummiband runt benen hata världe otroligt mycket! 
Med det sagt, ska jag förstärka varför man ska hata dess PJ Boois eller vad fan dom kallas, med en dikt;

Jag kan ta skit jag kan ta smärta,
för jag har hårspray i mitt hjärta.
Jag kan ta svek jag kan ta mod,
för jag har brunkräm i mitt blod.
Jag kan förlora ett öga, krossa en tand.
Men GUMMIBAND kommer alltid i
första hand!

HAHA! ↑ Påmin mig att jag ska leta upp någon av dessa "boois" och fråga vad in i helvet dom tänkte på!


Kommentarer
Postat av: madde

nästa sommar, eller i vinter när vi far till sthlm; då ska du få fara och leta upp nå pj's och.. prata med dom lugnt och sansat ;) HAHA!

fast jag kan bara hålla med dig! WHAT ARE THEY THINKING?!?? -.-

2009-08-19 @ 22:42:53
URL: http://mmadelene.blogg.se/
Postat av: Rebecca

oh, bloggen, me like!

finns en klubb på facebook till å me. :D

2009-08-22 @ 02:18:51
URL: http://rebeccabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0