Tänker ni också så eller har jag bara otroligt pervers fantasi?

Varje gång nån säger BF tänker inte jag direkt på best friend.
Nä, mina tankar dras mer mot det perversa hållet, så nu kommer alltså rubriken in.

Är det jag som har otroligt pervers fantasi eller tänker ni också på något helt annant än Best Friend?

Det är inte någon gång som jag tänket Best friend heller.
varje gång tänker jag på det andra ordet.

(vill inte skriva vad jag tänker på av olika orsaker, bla för att min mamma kan läsa detta, jag inte tycker om att skriva sådana ord och en lärare i min skola kallas det, okej det sista var ingen riktigt orsak ville bara förtydliga för dom som känner mig vilket ord det är jag menar)

Haha, bra humor, bra humor! xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0