The Ultimate Fighter

Jag är för trött för att skriva egentligen, trots att klockan bara är halv 11. Men jag måste börja vända tbx dygnen så jag ska sova nu, och upp sju imorgon. Usch! I do not like it. Men men, har planerat att jag ska ut och springa då, när ingen annan vaknat. Det är så jobbigt när alla glor på en när man springer förbi. Aja, ska försöka sova, inte för att jag behöver försöka jag är as trött!

Btw, min happyness nivå är hög nu! Letade igenom alla burkar och hittade mer pengar så sammanlagt har jag nu 1240 kr hemma :D det är nice! Plus allt på banken har jag räknat ihop att jag har kring 4000kr, och då har jag inte sommarjobbat och nyss varit i sthlm och umeå, hur lyckas jag?

JUSTE! Påminn mig om att fixa jobb inför vintern imorgon:)


Im Out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0