nattskratt

Där tog det förhållandet slut
En kille och en tjej, båda ~20, har beställt vid disken.
Pizzabagaren: Vill ni betala direkt?
Killen: Asså, vi har typ en dejt, så jag tar gärna det efteråt när jag vet om hon är värd att betala för…

Han fick nöja sig med en äldre version.
En tjej ~17 sitter på bussen och pratar i telefon med en kompis.

Tjejen: Jo han var jättesöt. Han frågade efter mitt nummer precis innan han skulle gå på bussen, men jag blev så stressad och nervös att jag skrev in mammas…

Same shit different name.
Tre kvinnor ~30 sitter på tunnelbanan och samtalar. En av kvinnorna pratar om hur hemskt det är med otrohet.
Kvinna 1: Jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot Rikard. (Tystnad) Nej, jag menar Jonas!

Man ska alltid lita på det man ser på tv.
Det kommer på en kille ~20 med en valp. Två tjejer i samma ålder, längst bak i bussen, ser den genast. De tycker att den är jättesöt och pratar om den. Killen närmar sig tjejerna och efter ett tag börjar hunden nosa på dem och tjejerna börjar snacka med killen.
Killen (till tjejerna): Asså coolt! Jag trodde inte detta funkade på riktigt!!

"Kör, för guds skull kör" om han fick bestämma.
En man ~60 springer mot bussen och hinner precis på.
Mannen (till den manliga busschauffören): Min fru kommer där borta.
Busschauffören: Ska jag vänta eller köra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0