A While Ago The Bleeding Stoped, But I't Didn't Take The Pain Away.

Hejhej,
Kom hem från skolan kring fyra nån gång tror jag :)
Egentligen är det mennigen att jag ska plugga nu,
men hur roligt är det?
Jag har Spanska läxa, Engelska prov, So prov till Torsdag und Fredag.
Och på Måndag har jag en muntlig redovisning, i svenska :S
Jag ska prata om Taekwondo.
Min bror går ju de så jag ska kanske fara och filma deras träning sen
vis de för dom i klassen och typ prata om hur de startade och sånt.
Sen ska jag och Malin nog börja det xD
På Torsdag, jag har ju dock redan gått det (i ett halvår) så jag kan ju lite.
Typ grunderna och så :) (Y)
Men men, det ska bli kul iaf att få prova på nått nytt för en gång skull :)



Guu va lätt! De kan vi oxå, eller hur Malin? xD


Fick en bild av madde sen nyår :)
Jag är beccas onda sida och malins hennes goda :)
Ser ni inte mitt hånskratt? xD


Kajsaa :*



Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHA, snygg jag är med foundation på läpparna <3

2009-02-18 @ 20:04:01
Postat av: malin

om vi kan ;)

2009-02-21 @ 12:44:13
URL: http://maalintorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0