Baby I Don't Know, Should I Stay Or Sould I Go?

Hejhej,
Hade dans idag på gympan,
de gick väll helt ok.
Hon som lärde oss dansen var väll inte bäst på att förklara så
det blev lite svårt att hänga med där ett tag.
Resten av dagen har varit super :)
På matten hade jag prov, vilket förvånadsvärt gick bra.
På svenskan fick jag se slutet på boken som jag fick MVG på,
några stavfel och lite pronom fel men annars är jag hel nöjd.
Lunch och hål kan väll inte gå fel? Senare på HK gjorde vi potatis soppa och
nå bröd :)
Det gick även bra, så för att runda av så har hela min dag gott bra (Y)

Ska på spinning och core ikväll,
spinning klockan 19-20 och core till 20-21.30.
Så snart blire träning time! :D

Kajsaa :*


Vill ha denna videon, hip hop abs, ser så kul ut och har hört att det funkar :)
Funderar på att köpa den :)

Kommentarer
Postat av: otilia

haha så roligt ;D köper du den så kommer jag å gör de med dig ;)haha

2009-02-10 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0