Du tror du är så jävla smart, tänker rent och klart. Men det finns inget med dig som är underbart.

Hejhej,
Det är ju ganska coolt att det är alla hjärtans dag idag tycker jag :D
Nått som sku vara coolare att ju att fylla år idag.
Det skulle jag vilja! Det skulle kännas som om alla firade min födelsedag då xD
Men nue äre som det är och jag fyller år 4juni ist ;)
Liten hint om att ni ska gratta mig då xD
Idag blire nog att vara me några av tjejjerna,
Malin, Jobia och Fanny och kanske Otilia :)
Det kommer bli kul,
det enda som jag kan komma på är värre än att inte
ha en kille på alla hjärtans dag är nog att spendera den ensam!
Som igår, efter spinningen, satt ajg på busstation och väntade på bussen.
Då hörde jag på radion att man fick hälsa typ grejer och en hälsning lät såhär:
'Vi skulle vilja hälsa glad alla hjärtans dag till Jonathan kramar från mamam och pappa'
Jaa, om mina föräldrar gjorde så skulle jag bli allt annat än glad iaf!
Nu ska jg gå och fixa till mig lite :)
Men ha en jätte bra alla hjärtans dag! och kom ihåg,
det händer bara en gång per ¨år! :D


Kajsaa :*<3


Inte ultimata alla hjärtans dag låten men den är så sjukt bra! :D <3


He en kärleksfylld alla hjärtans dag! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0