Every muscle in my body is aching.

Hejhej,

Kom nyss hem från taekwondon och tänkte snabb blogga lite före jag hoppar in i duschen. Det var otroligt jobbigt! Så sjukt jobbigt alltså! mycket jobbigare än spinningen! Men de va som ändå kul. Det är i två timmar, första är fys blandat med lite sparring andra timmen är typ taekwondo fighting. Under hela första timmen hade vi på oss en väst, typ som var as klumig, sen fick vi ta av oss den. Jag var blöt över hela t-shirten, nu överdriver jag inte, snarare underdriver! Och sen på stretchingen så var typ läraren vigare än..ja.. nu kommer jag inte på nå bra men han var sjukt vig! Aja, nu ska jag hoppa i duschen, oskar är klar, och sen ska jag försöka hinan träna lite till provet imorgon :)







Tacka gud för värktabletten!




K :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0