Fredag den trettonde!

Hejhej,
Sitter med en smoothie i handen och mina ubersköna tofflor på.
Jag kom just på att det är fredag den 13 idag!
Det är ju typ otursdagen ju!! :O
Dock har jag inte haft speciellt mkt olycka idag så
det måste bara vara en myt!
Idag blire nog bara att ta det lungt hemma tror jag,
våran bil pajja så jag kan ändå inte få skjus :(
Imorgon däremot ska jag va med brudarna :)
Vi ska antingen på disco, om de e nått, eller
på bio och se i taket lyser stjärnorna :)
Sen ska vi nog vara hos nån och typ ha tjej kväll :D

Men men, nu ska jag ätaa :) (Y)

Kajsaa :*

Kommentarer
Postat av: johanna

hur blir det? ;o

2009-02-13 @ 23:35:52
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0