Fuck school, fuck the teachers and fuck everyone who likes it!

Hejhej,
fick just vetat att jag var ''tvungen'' att skaffa lås på mitt skåp innan veckans slut annars tar dom det. Haha, vilket jävla skämt! Patetiskt är väll ett ord jag skulle använda för att beskriva dom. Serriöst? Jag säger samma sak som till svt, ni skämmer ju för fan ut er själva! Tar ni mitt skåp om jag inte har lås? Men ta mitt skåp då! Big deal! Jag tar bara nått annat som är ledigt, tar ni det? Då tar jag ett nytt! Tar ni mina böcker? Haha, då blir jag glad. Ser ni, hur ni än försöker så kommer ni aldrig klara det, försöker ni skaffa elevernas respekt på nått konstigt sätt eller? För om det är så, news flash, ni blir bara mer hatade!






K :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0