Happy, A Word That Could Describe What I'm Feeling. Hate Works To.

Hejhej,


Idag när vi satt i bilden påväg hem från träningen, som var sjukt jobbig, började jag och becca fundera på hur man hade det förr i tiden. Man hade typ inga telefoner och sånt, men vi undrade om de fanns färg. För när man gjorde kläder av får så finns de ju inte så många röda får. Men då tyckte min bror och min mamma att vi va typ ulltra dumma som sa så, fast jag tvivlar inte en sekund på att vi har rätt(!!), och sen sa mamma: 'Ska vi flytta eller ska vi skicka iväg henne?' (Dom menade mig med henne inte Becca) Jag röstade på det första altenativet.





Ofta det fanns målarfärg typ 300 fr.k? :O




Aja, jag är då iaf glad över att de finns de nu (även fast jag kanske inte ser spec glad ut på kortet)





K :*

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha, du och becca är sötast med era funderingar! ;D

fast.. jag vet faktiskt inte jag heller X)

2009-02-18 @ 18:07:18
URL: http://mmadelene.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja, vi är smarta :< Men jag flyttar gärna ;o

2009-02-18 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0