Home For The Whole Night!

Hejhej,
Kom nyss hem från cheerleadingen.
Det avr faktis skit kul!
När jag kom dit så blev jag lite tveksam och funderade på¨
vad jag egentligen gjorde där.
Men efter ett litet tag blev det hela jätte roligt!
Är inte säker på om det ska fortsätta elelr om de
blir att åka till piteå.
Om de blir piteå kanske jag inte fortsätter :(
Imorgon ska jag hur som helst gå och anmäla mig
till en dans kurs.
Den är varje måndag på profilen,
det är samma som jag, Madde och Malin skulle gå.
Fast nu är den under skoltid istället.

Nu sitter jag och väntar på maten som snart är klar.
ska gå och kolla hur länge det är kvar på den :)

Kajsaa :*


Kommentarer
Postat av: madde

vi glömde att anmäla, kajsi :(

2009-02-13 @ 17:30:06
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0