I just can't look its killing me, how did we end up like this?

Hejhej,

Fortfarande sjuk, vilket kanske är ganska logiskt om man tänker efter. Ska iaf gå och lägga mig tidigt idag, kanske jag kan fara på skolan imorgon. Jag har inte riktigt bestämmt mig om jag vill eller inte vill dit än. Visst, jag saknar alla och det är sjukt tråkigt att vara hemma, men att sitta och jobba No eller So eller.. ja göra nått är inte precis sakerna som lockar mest just nu. Mest av allt vill jag bara bli frisk så jag kan fara och träna, det är väldigt efterlängtat om man säger så. Aja ska hoppa i duschen sen hoppa i sängen, inte bokstavligt talat, men ni fattar xD





K :*

Kommentarer
Postat av: jobi

bara så du vet måste du he ett lås på ditt skåp innan fredag om du nu är frisk något mer i veckan. annars tappar man det. men om ud bara kmr på fredagen vet du ju "inte" om att du måste ha ett lås så då får du en extra dag på dig! :P

2009-02-25 @ 16:06:53
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0