If you look you'll see, but if you already see, close your eyes.

Hejhej,
Nu har jag upptäckt att dom senaste inläggen har varit smärre negativa, och hur skulle världen se ut om alla bara var negativa hela tiden? Inte bra! Så därför tänkte jag skriva ett litet glatt inlägg här. Idag fick jag träna för första gången på.. *tänker*.. två dagar? Vi säger så. Det var otroligt skönt! Jag har erkligen saknat det, såhär skulle jag ALDRIG ha sagt för ett år sen, men då skulle jag inte heller ha haft en blogg och se hur det är med den saken :) Tänkte att jag skulle slänga in en smiliface för att få upp stämningen lite (Y) Fungerar det? Jag menar blire roligare att läsa om man har såna eller är det bara otroligt störande? Aja nu ska jag gå och lägga mig så att när klockan ringer imorgon är det en gla och positiv kajsa som kliver upp (lycka till med den, jag har SÄMST morgonhumör).




Jaa, såhär glad kanske jag inte kommer vara men nästan XD




K :*

Kommentarer
Postat av: otilia

haha ja, gode cp att jag fick ig ;p men jag bryr mig it så hårt ((;

2009-02-26 @ 17:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0