It Something You Said, But Someting I Never Would Write.

Hejhej,
Jag har egentligen inget att skriva,
men tänkte vara obotligt snäll och skriva ett inlägg ändå :)
Idag satt jag i elevfiket med Malin,
ganska chill vi slapp alla lektioner.
Dock tror jag inte att vi hade så meningsfulla lektioner,
dom fick typ se alla prov vi har gjort på 90% av lektionerna :P
Det gick faktis förvånadsvärt bra för mig,
på svenskan, när vi sku skriva ett slut till en bok typ fick jag MVG och
på våran No prov fick jag VG.
Chocken dära, på svenskan trodde jag typ VG+ och på No
förväntade jag mig typ G- om ens det.
Fatta glad jag blev när dom i min klass kom springande för att 
säga att jag fick de på proven :)

NU ska jag iaf gå och duscha, kom nyss hem från korpen i vistträsk
och före det hade jag fotboll.
Så nu skulle en dusch sitta bra :)

Kajsaa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0