It WILL be mine! Well soon...

Hejhej,
Kände för att skriva lite till innan jag gick too the bed
Som sagt i tidigare inlägg, ska jag till Piteå imorgon.
För att göra vad? :OSHOPPA!!!! :D
I LÖVE IT!
Hur som helst ska jag köpa ett par AS snygga byxor från GT 
och den där tröjjan ja ville ha från HM!
Köper nog även nå skor kanske eller nån av dom sista fyra bilderna xD
Ja är sugen på att även inhandla en ny väska.. Hmm..
Vi får se..
Iaf ska Jobi, Malin, Madde och Becca med :)
Ingen mer tillkom utan det blev bara vi tjejjor som for :)
Längtarskita mkt efter att få shoppa med tanke på
att det var ett tag sen sist.

Ska iaf sova nu så jag är riktigt utvilad till imorgon,
så jag kan shoppa mkt! 
Om någon av er även ska dit så vem vet,
vi kanske syns? Och var inte rädd för att komma fram coh hälsa!
Jag kan se lit förvånad ut i början och stirra liite konstigt på er,
men det är bara för att jag inte är så van att någon okänd människa hälsar på mig XD

Byebye //Kajsaa :*


Dessa snygga byxor från GT hoppas jag snart ska finnas liggandes på en hylla i min garderob :)
Ignorera sista bilden snodde den från en annan och fatta inte att den följde med XD


Även denna as heta tröjjan från HM hoppas jag snart ska infinan sig i min garderod :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0