It's Delicious!

Hejhej,
Kom nyss hem från mina träningar, spinning och core,
jäklar vad jobbigt de va idag alltså!
jag höll typ på att dö!
Men det är värt det, för nu sitter jag med en handduk på håret,
ny duschad, med en smootie som smakar typ annanas (Y)
Och jag hade ett äpple men de åt jag upp XD

På Torsdag blire nog Piteå och handla AS SNYGGA byxor från GT! :D
Ska ta en buss som går 11.55 , vi har halvdag,
hem har vi inte bestämt än men de blir nog den som går kring 6 :)
Antalet personer som ska följa har nu ökat från jag och madde
till jag, madde, jobi, becca och malin :)
Vi får se om även nån mer bestämmer sig för att följa imorgon:P
Men nu blinkar mina msn konversationer och som ni kanske vet
är det omöjligt för mig att göra två saker samtidigt.
Så nu avrundar jag här,
Skriver maybe tomorrow, you'll se if you look ;)

Byebye / Kajsaa :*


Tänkte vara jätte snäll och ladda upp n lite nyare bild på mig,
har ju färgat håret blond :D

Kommentarer
Postat av: madde

och jag som läste "på torsdag blire nog pite å handla med AS SNYGGA >brudar<" men sjäälvklart inte :'( ahahhahaha xd skämta, me njag läste faktiskt det, först X) (a´

2009-02-03 @ 21:53:07
URL: http://mmadelene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint de blev, du passar jätte bra i de! :)

2009-02-10 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0