It's the only day in the year, when you can be fat.

Hejhej,
Kom på att kanske även jag ska vara som alla andra och nämna något om att det är fet tisdag idag. Inte för att jag tvivlar på att alla redan vet om det, för de gör ni nog. Och om ni nu inte vet det tror jag inte att ni kommer få veta det genom att läsa det på min blogg. Bara en liten känsla jag har. Iaf så har jag oxå ätit semlor idag, bad mamma köpa hem några eftersom jag är sjuk, vilket hon gjorde. Men nu är det såhär att min översnälla farmor även visste att det var fet tisdag så vem kommer inte med typ hundra semlor om inte farmor! Så nu har vi ca.200 semlor i våran kyl, kanske jag överdrev lite med 200 men det är då minst 10st! Och jag då som promt skulle ha dom, åt en XD



Visst de är sjukt gott, men tror inte ja sku palla så mkt grädde mer än en gång per år.



Jag tkr det är roligt när dom gör dom lite anorlunda, så det inte bara blir samma sak år in, år ut.






K :*

Kommentarer
Postat av: johanna

semlor är blä!

2009-02-25 @ 16:09:29
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0