It's Your Move, What Will You Do?

Hejhej,
Om jag bloggar nu, klockan är kvart över ett, blir det
att jag bloggade Fredagen eller Lördagen då?
Lördagen eller hur?
Aja det är inte relevant. (stavas det så)
Idag/igår (fredagen) fic ja tilbaka två prov :)
No och Matte,
På No fick jag högsta betyget som gick att gå (G+) och på matten
fick jag VG+/MVG- Jag hade 23/28 :D (Y)
Sen på musik skulle vi typ göra en pjäs till en låt.
I våran pjäs var jag först kompis med Jobi,
sen dissa jag henne för dom popurlära och jag börja
typ mobba henne :O
Sen slog jag henne och då börja alla andra oxå göra det.
Men då kom Carro och rädda henne.
Och då tyckte vi helt plötsligt att Jobi var cool så vi börja mobba ut Carro ist,
men då gick Jobi ifrån oss och var med Carro ist.
Pjäsen sluta hur som helst med att Carro och jobi gick ivåg och vårat gäng blev
flera små, eller alla förutom jag Becca och Krille var i ett och vi tre hade ett eget xD
Kul lektion xD
Hela iden med att vara hemma idag var att jag skulle jobba lite me typ läxor xD
men de sket jag i, göre typ på söndag före träningen elr nå.

Nu ska jag lägga mig och se lite på Oth :D

Kajsaa :*


Jag har börjat lyssna på James Morrison igen :)
Man blir som lite små kär i hans låtar ju :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0