Just Another School To Burn.

Hejhej,
Tre inlägg på en kväll?
Det kanske börjar bli lite tjatigt, men iaf måste jag va lite som alla andra och
skriva ett litet inlägg om den lilla incidenten som jag nämt tidigare.
Det är nämligen såhär att en skola där jag bor har brunnit ner i Söndags.
Det var två 15åriga pojkar som uppenbarligen inte tänker som oss andra.
Jag vet inte exakt vad som hände men av rykterna och polisens raporter
har jag lyckas dra sluts satsen att dom här två JÄTTE SMARTA 15åriga pojkarna
tydligen hade eldat i en sopkontainer och det var därifrån som lden startat.
Nu måste jag bara fråga, kan man bli så dum?
Finns det verkligen människor som ha så låg IQ så att dom eldar i en kontainer,
som förvisso står berdvid skolan, och inte tror att det ska leda till en brand!
Dom där lektionerna som ni skolkade ifrån kanske inte var så smart iaf.
Eller vad tror ni?
Och tänk på dom som gick där.
Alla deras utvärderingar alla deras böcker som dom skrivit i.
Man kan ju inte undgå att undra hur dom här 15åriga pojkarna tänkte,
om dom nu ens tänkte.
Men det är med lättnad som jag säger att en av dessa har erkänt och en sitter häktad
i Luleå, så lycka till med era liv och SNÄLLA kan ni försöka att INTE tända på nån
mer skolan nu?

Allt från mig, har några bilder på mobilen från branden men eftersom min bror
åkte till sthlm med den bärbara datorbn för ni leva med lite lånade videor och bilder.
Tills vidare då .



Hejdåå /Kajsaa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0