Laughing At Your Tears.

Hejhej,
Tisdag idag, vilket betyder spinning och core!
Jag har sett fram emot core de är ju bara mage och rygg
och i nuläget känner jag att jag vill träna magen xD
Egentligen hade jag ingen större lust att blogga nu,
men har som inget annat att göra och det är fakis kul.
Hur som helst var skolamaten idag det vidrigaste jag
ätit på läng!
Hel serriöst var det värre än curry, vilket för oss till HK:n där vi
(IRONI) gjorde curry kyckling. USCH!
Till min stora förvåning var det dock inte så äckligt utan et gick att äta.
Tur för jag var riktigt hungrig vid det tillfället.

På Torsdag har jag iaf kort dag,
och vad passar bättre än en shopping resa till Piteå då?
Jag ska dit med Madde (om hon får) och maybe någon mer.
Ska köpa ett par jeans, en tröjja och en väska om jag hittar någon :)
Och självklart ett par skor om jag råkar ramla över ett billigt, snyggt par.
Men men, klockan börjar närma sig time to go to korpen tid så jag
ska ta och avrunda detta inlägg med:
Jag skriver nog när jag kommer hem :)

Hejdåå / Kajsaa :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0