My Life, Your Entertainment-T.I

Hejhej
Tänkte vara gullig och skriva igen :)
Kom typ ut ur duschen nyss,
hade spinnig och core.
Kom dock hem kring 9, men är man seg så är man!
Loggade hur som helst in på Pixbox en snabbis,
hade en ny vän, de va nån som hade lagt till mig :)
Varje gång jag loggar in där har nån ny lagt till mig.
Man blir så himla glad på nått sätt,
det känns som typ kul. :D

Har inge prov förän på Fredag nästa vecka tror jag.
Det känn ju välldigt bra om för att underdriva.
Så nu kan jag typ chilla vid datorn varje dag,
när jag har tränat och varit i skolan dårå :)
Så det kommer nog komma mer blogginlägg nu dom närmaste veckorna :D (Y)


Kajsaa :*


Har fastnat för T.I nu :) I LIKE this song! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0