So Sick Of Love Song!

Hejhej,
Idag ver det egentligen mening att jag skulle först på fotbolls träning
sen på cirkelträning.
Men jag hade skit ont i huvudet och kände mig hängig så jag sket i fotbolln.
Ist kom Malin och becca till mig :)
Vi gjorde Chokladbollar och 5Minuter cola.
Dock hade vi inget recept till colan så jag ringde till emma för att fråga,
Ett litet misstag uppstod dock när jag *smartsomjagär* säger
5 sekunders cola ist för minuter xD
Emma som är naturligt smart fattade ändå men var med sorg tyvär tvungen
att berätta för mig att hon inte ägde något sådant recept.
Så vi gick in på datorn och kolla där :D
Våran cola blev dock liite misslykad men det vart god iaf, och söt! XD

Hur som helt blev det ingen circkel för mig heller,
just innan upptäckt vi att jag hade feber.
Tur att jag inte for på fotbollen säger jag bara!
Förra gången jag tränade med feber slutatde det med illamående och
ingen skola på en vecka, så INTE kul!
Har iaf gjort en smootie idag igen och ska nu gå och lägga mig tror jag :p
Jag vet! Klockan är typ nio,
men med min huvudverk och ´min kropp som skricker eftter sömn finns det inte
mycket annat jag kan göra.

Byebye //Kajsaa :*


Jaa, våran blev väll int riktigt lika fin. 
Men god! :D xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0