So sick of love songs, but so in love with that song!

Hejhej,
Har inte skrivit nå sedan min lilla shoppingtripp te piteå med giirlsen :P
Kanske för att det var igår? xD
Hursom helst så ligger nu dom dära jeansen som jag ville ha så fint i min garderod :)
Tröjjan fanns inte så den får jag beställa från internet, men jag e lika gla ändå :)
Som tröst för att tröjjan inte fans köpte jag ett grönt linne, ett rött bälte och ett par skor! :D
Ska även till jokkmoks marknad imorgon och där kommer en rock t-shirt att inhandlas.
eller ja.. minst en iaf XD
Jag har varit så sugen på att köpa en sån länge, dety är så GRYMT snyggt!
Min klädstil/hårstil är liite insperead ifrån peyton i oth, men vadå? Hon ser ju bra ut! :)
Jag ska med Maliin till jokkmok, idag bär det första av till kåbban sen imorgon far vi därifrån med
buss tilll jokkmok typ 10 på morgonen :)
Lite tråkigt att behöva gå upp typ 8 en lördag, men men XD
En glad nyhet är dock att jag har minskat tre byxstorlekar i midjan (Y) Sen typ före jul :P
Ganksa nice att fara och shoppa och upptäka det (Y) :D

Nu ska jag dock gå, vara lite social med Mlin ett tag :)
Söndag skriver jag defenitift! (Hoppas jag)

The one and only! Kajsaa :*

Har blivit sjukt förtjust i denna låt! Vet inte varför, den är sjuk gammal men jag är typ kär i den ändå! :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0