So sick.

Hejhej,
Min näsa är helt igentäpt och jag har jäkligt ont i varje muskel. Inte göre saken bättre att jag hosta 24/7 heller. Jag är alltså sjuk om ni inte har fattat det än. Förkyld. Ont överallt. Inte den ultimata Tisdagen om jag får välja. Idag har jag då inte gjort nått, sovit, sett Oth, försökt äta nått och jaa.. skriver i bloggen. Kul dag eller vad tkr ni? For inte på träningarna igår, de blir ingen träning för mig idag heller. Det suger, nog är jag sjuk men jag saknar att träna. Det känns som om det var en evighet sen nu. Aja nu ska jag gå och kolla om min farmor har nå värktabletter (våra är slut) 





Tvivlar på om det hjälper :P



Jag hatar att vara sjuk, ja blir så himla uttråkad :(



Tur att det finns lite älskvärd musik iaf :) <3





K :*

Kommentarer
Postat av: madde

kryyyyyyyyya kajsi! :)

2009-02-24 @ 14:50:41
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0