Whatever I said, whatever I did, I didn't meant it! I just want you back for good!

Hejhej,
Jokkmok i Lördags, det var..kallt! xD
Men ändå jätteroligt.
Dagen började med att jag vaknade av mammas och Ulrikas
höga diskussioner om hur kalt det tydligen var ute.
Trots att klockan bara var kring 8 tog jag mig upp ur sängen och började klä på mig.
Bussen gick kvart i tio från kåbban och bussresan var inte speciellt lång.
När vi kom fram till Jokkmok var klockan 11 och jag och Malin gick direkt ut
för att leta upp något fint att köpa, jag hittade ett par lovikahandskar,
inte på långt håll lika snygga som mina gamla (jag hade gjort dom själv)
men dom funkar :)
Jag köpte inte handskarna mamma betala men jag fick ju dom så xD
Sen köpte jag en t-shirt med ramstein på,
det var dock ett tag sen jag lyssnade som besatt på dom men t-shirten var
snygg och det fanns ingen med rise against så, man tar det man får :P
Sen klockan 1 öppnade bussen,
så vi gick dit förfrusna och hungriga.
Efter det gick vi ut igen och dögick som bara omkring på marknade tills klockan slog 3 och
vi åkte hem.
I kåbban på kvällen gick vi in och åt,
det tog mycket bilder men inga med min telefon.
Jag hade inte laddaren med mig så min mobil var död ungeför hela kvällen.
Min locktång, mitt smink, min hårborste var också några saker som fick stanna hemma.
Som tur var löste jag det mad att platta håret ist för att locka det, lånade smink av diverse människor och
hittade en kam i husvagnen.
Hela dagen var faktis helt ok och jag längtar efter att få komma tilbaka nästa år xD

Lite stressad är jag dick över prao platserna,
alla verkar ha hittat ett ställe att praoa på och jag har inte ens nån lite ide.
Funderar på att ta mit absoluta sistahandval/I fall av nöd och praoa på ett dagis.
Visst ungar är jätte söta och se, men spendera två veckor med snorande, skrikande
klängande ungar låter inte speciellt lockande i mina öron.
Vad som däremot låter lokande är att praoa hos min syster i Sthlm,
men då finns ju det lilla problemet att hon är mamma ledig ivägen.
Vi får se hur jag löser det hela,
kanske slutar med att jag praoar på dagis iaf,
om inte nån av er smarta läsare kommer på en skit bra prao plats åt mig? (a)

Ska iaf gå och byta om till träningskläder nu,
vi hörs eller syns senare! :)
  

Byebye /Kajsaa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0