When You Call I'm Pressing 7.

Hejhej,
Idag, eller kanske inte idag mer just nu, fick jag värsta lusten att blogga lite :)
Dagen häar väll inte varit så händelserik.
Skolan, fotbolls träning, mer träning och ja.. bloggen.
Viseligen åt jag ju och satt vi datorn där emellan men såna små detaljer kan vi lämna ute.
Ibland, vi vissa tillfällen, känner jag mig otroligt smart!
Som idag t.ex. Jag har inga läxor, sero, nada, noll! Jag är klart med allt!
Eller inte med den "jätte" roliga dansen vi ska göra som läxa i idrott.
Vi har två läxor i idrott, och en vecka på oss att göra dom! KUL!
det hela började med att i Tisdag fick vi veta att vi skulle delas upp i grupepr för
att sen göra en dans som vi skulle lära ut i klassen, min grupp bestod av Carro och oskar.
Ja och jag då. 
Iaf så lät det ju hel ok med tanke på att jag faktis har lite dans erfarenhet (gick bugg i ett halvår).
Men sen på Onsdagen får vi veta att vi ska ha ett styrketränings program klart till på Tisdag,
och dansen skulle även vara klar då! Panik!
Men hur som helst så är mitt styrketränings program gjort och ligger nu säker i mitt skåp,
eller jag det vill säga om ingen kommer på den smarta iden att tända på även våran skola.
Och dansen ja.. den ska in imorgon och hitills har vi inte börjat.
Det slutar nog med att vi typ gör nån ulltra töntig "höga knän" uppvärmning.
För att unvika just det så ska jag nu gå och komam på lite moves!

Men tills nästa gång skulle jag bara villja hälsa en sak till *vi nämner inga namn*,
tror dock inte att han kommer läsa detta av skäl som ni antingen vet eller aldrig kommer få veta,
'Bränt upp nån skola nyligt?'

Heejdå /Kajsaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0