You Are The Melody In My Heart!

Hejhej,
Upptäkte att jag inte hade skrivit nå idag :O
Inte bra inte bra!
Men nu skriver jag (Y)

På So idag hade några i min klass(inklusive mig) en ganska (o)givande konversation.
Vi pratade om vad man skulle döpa sina barn till.
Jag håller kvar i att jag ska döpa mina barn till Theodor och Melody.
Alla är typ jätte negativa till det och säger att dom är konstiga, namnen alltså.
Jag tycker dom är skita gulliga!
Jag har då till och med en förklaring till varför jag vill döpa mina(framtida) barn till de.
Theodor tycker jag låter som en typ gamal prins som typ öppnar dörren för
tjejjen och är jätte gullig mot henne. Så vill jag att min (framtida) son ska bli.
Och Melody finns det en klockren förklaring till.
Tänk er, hon är i 15år åldern och hennes pojkvän säger till henne;
Du är melodin i mitt hjärta!
Fatta gulligt!!
Jag smälter typ bara av att tänka på det!
Så där har ni det, förklaringen på mina (framtida)namnval.
Jag är då bättre än en i min klass,
han skulle ha 10 barn med 10 olika tjejjer,
Lycka till med det du måste jag ju bara säga!



Kajsaa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0