You Cant Tell Me That I'm Not Like Others When You'r The Expert Of Beeing Different!

Hejhej,
Jag har en liten fråga hära..
Hur kan en av Älvsbyns största Emo/Udda/Konstiga människa säga att jag är emo? Jag menar har du ingen spegel hemma eller människa? I sånna fall så lovar jag dig, jag köper en åt dig! Jag blir så jävla arg på alla som snackar skit bakom någons rygg! Om man inte tycker om någon kan man säga det till den personen istället för att säga det till deras, ja låt oss säga bror! 


Kanske bra tillfälle att inhandla en eller vad tror du?!



K :*




Kommentarer
Postat av: otilia

vem fan har kallat dig emo? det är du ju verkligen inte ;S ;D<3

2009-02-18 @ 18:32:06
URL: http://ootilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0