You cry alone and then he swears he loves you.

Hejhej,

Har inte så mkt att göra, så skriver lite mera i bloggen. Är det bara jag som har tänkt på att det har kommit ut sjukt mycket biosar nu på sista tiden? Man har ju inte råd att gå och se alla, så får be O ladda ner åt mig. Eller jag menar.. betala min bio biljett *host host* för olagliga saker som att ladda ner filmer jag absolut inte vi! Nej nej, såna saker är ju stirkt förbjudna.




Om ni laddar ner filmer kan ni handla här! :O





K :*
Ps. för er som inte fösrtår var jag ironisk med det hära fängelse/ladda ner snacket .Ds



Kommentarer
Postat av: otilia

The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down. Jävla bra låt (:

2009-02-21 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0