Your tears dont fall, they crash around me.

Hejhej,

har varit på RR idag me brudarna. Själva banden var väll helt ok men det blev lite små tråkigt dära, så vi promenerade till shell och inhandlade korv och drikyougurth. Det var väldigt kallt ute och när vi kom in var mina händer typ röda. Imorgon är ja inte 100% på vad ja ska göra, kanis på dagen iaf. Men på kvällen har ja inte bestämmt mig för än, nån som har nå förslag? Aja vi får väll se hur de blir, jag har som aldrig varit den som planerar i förväg, nä jag är mer en *komma på va jag ska göra tio minuter före* tjej. Så frågar ni in tjugo minuter före jag måsta ha bestämt mig imorgon, finns det nog en smärre risk att jag inte har någon som helst anning XD







K :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0