Bättre sent än aldrig..?

Hej,
Jag inser att jag inte har skrivit på ett tag.
Men trådlösa har inte fungerat (fungerar fortfarande inte) och för att vara ärlig
så orkar jag inte skriva hela tiden.
Det är bara inse fakta jag kommer aldrig bli nån stor bloggare
men jag vill inte det heller.
Det är som bara kul att skriva i bloggen,
typ man kan skriva vad som helst (typ)
Och nu har Jobi gjort en skit grym design till mig så nu måste jag ju fortsätta.
Som ni kanske märker har jag slutat med veckans..
Det blev för mycket med alla träningar, skolan och kompisarna.
Så jag sluta med de :P
Jag kommer nog inte skriva så mkt i fortsättningen heller men
det är sånt man får leva med.

Aja ska dra och se om Another Cinderella Story har tankat klart! :)

Hejdå, Kajsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0