Förvirrad och På god väg till förbannad.

Heej,
Nu är det såhär att min blogg(dator?) är jätte  jobbig med mig.
Det syns inte att jag har nå nyare inlägg än In School
när jag trcyker upp min blogg :/
Vilket gör mig väldigt (Rubrik) Förvirrad och på god väg till förbannad.
Nu har jag dock en fråga till er, kan ni se mina ''nya'' inlägg eller är det 
verkligen bloggen som har fått fnatt?
Aja det finns dock inget jag kan göra åt saken.

Såå nu byter vi diskret samtalsämne *Bytersamtalsämne*
Just nu sitter jag och lyssnar på en jätte bra liten låt med
namnet  MoZella -Light years away. 
Sitter och nöter den nu iaf :)
Och jag kollar även omkring lite på andras bloggar och läser
lite smått sådära, ja, ni fattar :D
Snart ska jag nog ta och läsa nya klick tidningen,
jag typ läser den varje gång xD
Den e faktis skita bra!!

Men men nu ska jag återgå till Oth och Klick,
men vi syns ju :)
Just ja! Imorgon kan det hända att jag inte skriver nå,
ska nämligen te Jobi och ha filmkväll me alla tjejerna :)
Men Söndag då jäälar! xD

Hejdåå, Kajsaa :*


One Tree Hill <3
Lite ironiskt är det att den här bilder pryder framsida på boxen som jag nu ser xD

Hittade ingen bra bild på nån klick tidning med föreställ er en bild på en klick tidning ovänför
texten hära :)

Kommentarer
Postat av: Jobi

jag ser allla :D

2009-01-09 @ 23:49:14
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0