I Don't Belong There.

HejHej,
Jag upptäckte nyss att den 9, i fredags?, var fler än
vanligt som läste min blogg :)
Undra va det kan bero på, jag menar skrev jag nå ovänligt eller?
Inte för att det är nått dåligt, 
nej tvärom det är bra! 
Vanligvis har jag ju inte så sjuktmånga läsare,
kan bero på att jag inte reklamerar min blogg nå..
Men jag har som inget intresant att skriva..
Typ skriva om mode som alla andra i hela världen gör?
Nej tack.
Skriva om känslor då? 
Haha, det skulle ju inte bli speciellt stor blogg de, eller va säger du becca?
Kanske om.. fotboll!
Fast dock så vet jag ju inte ett skit om det.
Man tycker ju att jag borde veta lite eftersom jag ahr spelat de
sen jag var 5 år men nej! 
Eller lite evt jag ju men inte nog mycket så att jag kan sitta och fylla en hel
blogg me de xD

Så vi drar den gamla vanliga vad jag har gjort i helgen visan :)
I Fredags vet ni ju,
då var jag bara arg på allt och alla xD
Datorn funka inte, ingen i min familj löd mig och allt
bara gick dåligt :P
Men i Lördags va de kul,
ja va hos Johanna och såg filmer och sånt.
Först såg vi The Hottie and the nottie vilken förvånade mig ganska mkt,
jag menar en paris Hilton film! Hur stora förväntningar kan man ha?
Fast den var dock bra :)
Efter det gick vi över till Mirrors? Stavas det så?
Iaf så skulle denna film vara sååå läskig,
jag tyckte mest den va..overklig?
Men men, jag är lite konstig när det gäller skräckfilmer,
om det är mycket hoppa upp skräma moment i filmen kan inte jag se den.
Men jag har inte större broblem med att se en människa skära av sig skallen me
en glasbit.
Ja menar de är ju inte läskigt det är ju bara, äckligt?
Hur som helst, såg vi Twilight sen!
Första gången jag såg den, liite efter kanske, men den hade höga förväntningar att leva
upp till. Alla mina kompisar ahr berätta hur bra den är!
Och den levde VERKLIGT upp till allt dom har sagt!!
SÅ UNDERBAR FILM!!
Jag tror jag är kär!! Speciellt den där scenen när dom kommer till
skolan tsm och han öppnar dörren för henne sen lägger han sin arm kring
hennes axla och säger nått i stil med
'Jag har ju redan brutit mot alla regler'
ÅÅHHHH SÅ HIMLA GULLIGT ASSÅ!!
Se verkligen den!!

Men men nu tkr jag att ni har fått ett extremt lång inlägg så nu
vill jag se lite komentarer hära!!!
Nu ska jag dra iaf och försöka övertala mamma om att skjusa mig 
så jag kan fara och sprinag me Malin!
Men vi syns!


Im Out! Kajsaa :*

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

haha, jag tycker med den är bra Kajsiiiiiii ;>

2009-01-11 @ 20:26:51
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

haha, jag vet :P jag skrev om de i min bogg :) ditt namn är där oxå :D

2009-01-12 @ 15:56:39
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: madde

hah, du är söt kajsa ;D

twilight äger, vi köper då den kommer ut (y) ;D

2009-01-12 @ 16:58:37
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0