In the ''Big'' city!

Heej,
Det var ett tag sen jag skrev nu,
jag hade först tänkt inleda detta inlägg med typ
''jag är välldigt ledsen att jag inte har skrivit på jätte länge!''
Men eftersom Jobi har påpekat att jag inte ska göra det så 
hoppade jag över det idag.

Hursom helst är jag i Stocholm och hälsar på min syster.
Hon har ju fått barn som sagt och nu har jag fått se henne första gången! :)
Gu va söt hoon är!!
Och JÄTTE liten, så himla små händer hon har alltså!
Eller allt är litet, liten näsa, små fötter, jätte liten haka!
Hon ser ut som en liten porslins docka.
Får se om jag kan ladda in nå bilder :)
Förra veckan han jag inte göra Veckans..
för min dator pajja, man kunde inte ladda den :/
Men jag får väll göra veckans.. lite försent, jag vet faktis vad det ska bli!! 
Typ visste de hela tiden, kan ni gissa? ;)
Haha men nu ska jag gå och titta om lilla Alice har vaknat :)



Vi Syns, och hörs! Kajsaa :*

Kommentarer
Postat av: Jobi

bra kajsa att du lyder mig :)

2009-01-03 @ 14:05:15
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0