IQ på hög nivå!

Heej,
Jag har inget internet hemma och en väldigt lat bror vilket
är lika med att jag inte lär få det på ett tag :(
Men jag tar alla changser jag får att skriva i bloggen! :D
Just nu har jag lektion och ska egentligen göra So.
Jag skriver om Robert Edwin Peary och har hunnit nog långt
för att kunna skriva här ist (Y)
Dock är jag lite stressad för våran lärare komemr snart
och om man sitter på nån ''sån'' här sida kan man få datorn förbud i en månad.
Det vill vi ju helst undvika så nu ska jag sluta skriva här och fortsätta
''jobba'' xD

SeeYa Later! :D

Im Out! Kajsaa :*

Kommentarer
Postat av: Michael Nilsson

hej kajsa du är söt, adda min msn xD



[email protected]



P.S jag bor i älvsbyn

2009-01-23 @ 00:17:21
Postat av: TETN

Hej kajsa, kan vu inte umgås någon dag?



puss <3

2009-01-23 @ 00:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0