My dear, I'm slowdancing in a burning room.

Heej,
Idag bäre av till jobi :)
Vi alla tjejjer, dom vanilga, ska dit och typ se film :)
Sen sover vi över där oxå! YEY! :D de ska bli kul!
Nu är jag iaf hos malin, vi ska snart på konsum och handla
nyttiga saker, t.ex popcorn och sånt :)
Så när alla andra sitter där me deta godis påsar käkar vi nyttigt! KUL! xD

Livet i största almänhet är då bra :)
Nu lät de som jag har vari typ deprimead eller nå,
vilket jag ej har.
Nej här e vi muntra och glada och krya och állt de där som man
sa typ förr i tiden :)
Dock fick jag nyss höra från mina ''källor'', malin, att otilia var sjuk :(
Inte kul de, om hon nu läser min blogg så krya på dig! :D *Ger en vänskaplig klapp i ryggen*

Nu lät min telefon vilket betyder att jag fått ett sms,
så jag låter det bli min slutton (kan mansäga så? Dom göre då i amerika)
Men v hörs väll, eller inte hörs jag skriver och ni läser och kommeterar? :)
Ty vadå liiite smyg(Reklam?)
Ajá till nästa gång:

*Här ska det egentligen stå några uppmuntrande rader men ja kom inte på några*

I'm Out!, Kajsaa :*


Kommentarer
Postat av: malin

tänkte kommentera för att vara lite snäll, men har inget vettigt att skriva, så. POPCORN <3

2009-01-11 @ 00:29:19
URL: http://malintorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack kajsa ;>

2009-01-12 @ 20:27:48
URL: http://otiliaohgren.blogg.se/
Postat av: otilia

haha tack kajsa ;>

2009-01-12 @ 20:29:10
URL: http://otiliaohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0