Not at home, But not away.

Heej,
Nu äre så att mitt ttrådlösa inernet fungerar inte :(
Deprimerande eller vad?!
Så jag fick söka efter en dator på annars håll och nu är jag på gården
och lånar deras dator XD
Eller man kanske inte säger lånar men men XD
Gården är hur som helst typ ett ställa där ungdomar kan
''umgås''?
Är här med Malin och Becca men í min omgivning kan man även
hitta Anton, Nils och Bobby.
Kan man säga i min omgivning?
NU gjorde jag det så det är bara nått ni får leva med! .D
Nu ska jag iaf dra,
kan nog inte skriva på ett tag om inte min bror fixar internet då,
och med tanke på vem som är min bror så kommer jag inte kunna
skriva på ett tag :(

Aja Im Out! Kajsaa :*


Kommentarer
Postat av: madde

haha, låter najs du, utan att dittt internet inte funkar! ;)

2009-01-18 @ 11:43:51
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0