Take two.

Heej,
Datorn funkar lite halft nu, laddarn dampar än
men min bror fixade en ny :)
Faste den är dock bara lånad så ska försöka njuta
av datorn så länge som det går :)
För några dagar sen fick jag en lite smärre chock,
min mobil stängde av sig!
Första gången, har ju ny och har bara haft den
i ca. ett halvår snart så man tkr ju att den borde hålla länger.
Dock tappar jag den minst en gång i marken varje dag xD
Kanske borde jag vara liite mer försiktig?
Nää, vi skyller på dom som gjorde den! Det lät bra va? 
Jag tycker då det lät OTROLIGT grymt bra!

Den här veckan har hur som helst varit ganska chill.
Börja skolan Onsdag, typ enda skolan i hela sverige som gjorde det :S,
och har inte haft nå super serriösa lektioner varken igår eller idag.
Lärarna borde ju inse att första veckan är de bara bortkastad tid på
att försöka lära oss nå. 
Om dom inte fattar de kanske dom borde gå om skolan? xD
Allt annat funkar väll också helt ok.
Mimmis barn va skit söt! Datorn funkar (nu).
Och jag har lite pengar över från jul så jag funderar på att köpa Oth sesong 4 :)
Och kansek 5, vi får se hur långt pengarna räker U know ;)

Nu ska jag iaf...
nä kom inte på nån bra ursäkt men jag pallar int skriva nå mer xD
Men skriver nog imorgon (Y) Beror allt på datorn!
Synes och hör(es?)

Hejdåå, Kajsaa :*

Kommentarer
Postat av: jobi

ja tappar min med ofta i golvet :p

2009-01-09 @ 21:03:02
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0