Veckans.. (Förra veckans)

Heej,
Eftersom min dator pajjade blev veckans...
lite försenad men men, här kommer den iaf! :)

Veckans.. förra veckan blev... *Trummvirvel*

JULAFTON så klart!!

Kunde det ha blivit något annat??
Jag bara ÄLSKAR jul! Och allt som hör till!
Ljusen, lukterna, ljuden, skratten bara ALLT!
Jag älskar till och med när man är i butiker och dom som jobbar
där har såna dära fejkade leenden och önskar en god jul!!
Allt är så..JULIGT!!

Så tummen upp till JULAFTON!!

Ett litet minus finns dock...
Det är bara en gång per år! :(
Men ärligt så skulle jag inte vilja ha det oftare,
då skulle det inte vara lika speciellt!

GOD JUL (LÅNGT i efterskott xD Eller LÅNGT i förskott?) Kajsaa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0