det visste ni inte

5 saker ni inte visste:

*Jag älskar skor, väskor, nagellack och böcker!
jag bara äskar att köpa det! Har typ miljarder av allt ;D
har även börjat få lite nojja över fägglada kläder <3

*Jag skriver dikter.
inte typ poet style, men på dikta har jag (hörochhäpna) två användare som jag "flitigt" använder.
Vad tror ni? Kajsa Nilsson som nästa Cornelis Vreswijk?(kan ej stava hans namn och orkar inte googla XD deal with it!)

*Jag är inte riktigt säker på att jag har haft en blogg förut.
Jag vet, jag skrev att jag hade haft det i typ första(?) inlägget. Men ärlig, är jag ej 100% säker XD Så om nån av er snubblar över en blogg med ägaren som heter Kajsa Nilsson feel free to kontakta mig och berätta de :D

*Jag bäddar aldrig min säng.
Visst min mamma gör det åt mig ibland, men jag gör det aldrig. Jag har som fastnat för hela *jag ska ju ändå sova i den om några timmar filosofin*

*Jag har sjukt dåligt immunförsvar och är sjuk hela tiden.
Verkligen HELA tiden. Förkylning efter förkylning.. SJUKT jobbigt! (hahha sjukt jobbigt XD Där var jag allt fiffig!)



Im Out
K!

Kommentarer
Postat av: otilia

Men du är ju duktig på att skriva dikter! Håller du inte med så kan du ju fråga din svenskalärare (;(;

2009-07-06 @ 17:16:01
URL: http://ootilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0