Imsdal är överbetalat vatten på flaska. Fast loka är värre för då betalar man för bubbor.

Tjao

tänkte köra lite italieno, vad tycker ni passar det eller vad?
Oh yes it does!

Aja, nu ska italienaren El-(spanskt dock men skitsamma)Kajsa se en tydligen bra(om man nu ska ha förtroende i andra) film med heta vampyr hunkar i ;D Mums <3 Och nej, jag pratar inte om Twilight, till och med jag har redan sett den.. Ofc pratar jag om en vampyrs bekännelse. Fast Marco envisas med att se nån himla kina fighting film, som tur är har jag Madde och Mimmi på mi sida så vi vinner luungt! Haha suck on that!
Nu ropar dom, byeye :*

'Vi ska se en vampyrs bekännelse!'
'It my body and I'll do what I want'
'Eh?'

No komments(pekar uppåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0