my body will hurt tomorrow.

Dålig uppdatering! I know!

Önskar jag kunde lovat att det kommer bli bättre, men jag tycker inte om att ljuga, jag har bara helt fullt upp. Speciellt nu när det är sommar och ja har tagit upp träningen igen. For och gymma me broder idag, sen på *kan inte stava* karate. Dock var vi bara tre på kan inte stava karaten så jag ska me på söndag och få se vad dom "egentligen" gör då istället. Fär att göra alla upprörda ska jag dra nu, tänkte ta en tidig kväll, ladda upp inför helgen ;) Nejmen, skämd och sido men ska faktis upp tidigt imorgon, har viktiga planer!

*Gå up och gå med Alice
*Åka till byn
*Gymma
*Gå på knallerdagen
*Hem om bra väder bada
*Inga planer inför kvällen, tror jag.. ;o



Im Out
K!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0