mycket intressant, MYCKET intressant!

Heloj

Kolckan är tio och jag har inte ätit middag än, sämst i know! Men hade träning sju så palla inte käka före, plus att det är godare efter träning. Jag fick välja mellan grillat och pannkaka, hmm, vad tror ni jag tog? Låt oss se om ni verkligen känner mig nu *spännande musik*

Lånar oskars dator medans han är i kåbban med barbara, och han bakgrund är en aning..ja.. underlig. Så jag var tvungen att sms och fråga vad han hade som bakgrund.
Tänkte visa er den yterst underliga bilden..

Ser någon vad detta ska förställa? Hm, ni får gissa och den som svarar rätt kan få.. det som bilden föreställer ;D Så gissa på nu! 



Im Out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0