Vem får inte följa med in på pdol?

Vem var på pdol igår?
Jag var! jag var!

Eller.. i typ två timmar iaf, jag skulle planka in, men alla var helt galna och kasta sig över typ fem meter höga staket och det vägrade jag. Så jag, oskar och simon gick omkring och försökte hitta någonstans att komma in. Det tog några timmar, ett besök på coop, food pause i bilen och massa grönska på mina nya rosa jeans(:'() men till slut tog vi oss in. Vi låna en killes armband poch gick in på det. Fast då hade alla band jag ville se redan spelat XD hahah skills! Men aja, jag fick se Melody Club iaf (y) Sluta med att jag var hemma 4, jag var ganska slut. Men hungrig som fan så det blev natt käk (trots det faktum att jag redan käkat kring tre i piteå) Im faaat :*

Nejmen skämt och sido, Vem ska på pdol ikväll då?
-jag ska! jag ska!
Och idag ska jag till och med betala! Woohoo! Såå, vi syns dar ikväll? Yes we do!



Im Out
K!


Jag jobbar på videobloggen, fixar den kanske ikväll när jag kommer hem, hahaha! det kommer bli.. intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0