While my tongue is on the inside of some other girls teeth.

Hemma!
är jag..

Skönt? Tråkigt? Roligt?

Fråga mig om några timamr för nu är jag helt död! jag ska soova! SKÖNT!

Juste! Jag och madde måste vara världens mest turligaste människor! (jag är medveten om att det inte existerar ett ord som tuyrligaste) Anyway, vi åkte ju tåg hem, och hade sovplats i damkupe. Det är ju lite sådär halft skabbigt. men när vi kom dit fanns det ingen stege, och eftersom båda vi hade översängarna så var vi i behov av en stege. Men konduktören hade int tid att leta efter en så vi fick byta kupe.. Till en egen SOVkupe! fatta mer lyxigt! Där är det ju fan färdi bäddat och man kan duscha! NICE! Plus att vi fick byta gratis! Wooohoo! :D Thanx tåget :*


Någon som ska på Pdol Ikvl? (a)
-jag ska! jag ska!

GOD NATT!!! ;:D


Im out
K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0