But I don't care what they say

Annyeong-haseyo

Kom nyss hem från dalen, var på en liten roadtrip idag. Jaa, vad kan man säga om dalen? Papis föräldrahem, mitt i ingenstanns. Man brukar ju säga typ mitt i skogen, det är nog detta ställe man snackar om då! Typ 6km in i skogen, och stället som man räknar ifrån ligger typ en mil ifrån nån "stor" stad. Jag ska köpa det för en tjuga sen bygga massa hur, tivoli och vattenland där. Det ska bli min sommarstuga i sverige :D Jag ska ha en i varje land! Fett nice! Nu ska jag typ gå ut, för att bevis för mimmi och marco att jag inte är en datanörd, dom säger det för att jag kör doublescreen. Jag är INTE data nörd :(



Im Out!
K!

Kommentarer
Postat av: madde

hahah, berätta ?;D

2009-06-21 @ 17:00:40
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0