Examen, sommarlov, ingen skola, kvällarna ;D

Hola quetal?

mohahha, säkert felstavat också. Rubriken alltså.. Inte undra på att jag faila på spanska prover, fick IG mohahah. xD Anyway, hade ju examen som kanske jag nämn. Har ingen kamera (mobilen har pajjat) så snodde en bild av Erica. Ni får med när hon och resten med kameror laddat upp bilder eller skickat till mig ;D
'


blond, lockat hår, vit klänning och en svart blomma i håret=jag :D


Juste! Jag höll på att glömma! jag fick moppekortet idag! Och blev stoppad av polisen för att vi åkte tre på en moppe, ja fick blåsa oså men dom va shysta och vi slapp böter :D fett nice! creds till dom poliserna :D




Im Out
K!


Kommentarer
Postat av: Fannyy :))

oj så läskigt :S skulle dö! ;) var de kul då? ;D

2009-06-13 @ 14:14:59
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0