för att göra saker mer tydliga.. och hälsa till en riktigt speciell person

hejlow babes

för att förtidliga så ja, jag ska få göra en bock av min blogg. Fick det i present av min underbara storasyter. Jagmenar hur coolt är inte detta?! En bok om min blogg liksom! Dock kommer den inte inehålla speciellt intressanta inlägg.. Och mycket felstavningar, förkortningar och meningsbyggnads fel. Men, tur att det inte blire speciellt serriös läsning då. Så nu är det bara att kommentera riktigt mycket! Jag får nämnligen välja ut kommentarer, inlägg osv. Då jag bestämmer typ boken själv :D Fett nice!

vill även passa på att hälsa en nära släktning som jag vet läser min blogg... Hej mamma xD



Im Out
K!

Kommentarer
Postat av: Fannyy :))

vad sör du är kajsii :) hihi

2009-06-12 @ 15:43:49
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: Johanna

gulligt att hälsa din mamma välkommen :D

2009-06-12 @ 17:57:48
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0