från bilddagboken:

Jag ha i snitt 13 besökare och 0 kommentarer.
Tack
det känns riktigt bra, inte alls patetiskt.
och jag är helt seriös inte alls ironisk
(lägg märke till fet och understrycken stil)
kanske lika bra att gå och skjuta sig...
eller så inte!
Det hör till framtiden
om jag skjuter mig eller inte då.
Mest troligt inte,
vi får sommarlov på fredag..
Känns som om det skulle vara onödigt att gå och skjuta sig då.
Speciellt över att jag inte har besökare på bdb.
jag skrev bdb
hatar egentligen förkortningar men skriver det jämt.
Jag säger emot mig själv
hamnar jag under kategorin skitzo då?
eller kanske under dom som suger på att stava
eftersom jag inte stavade skitzo rätt...
och använde ordet suger
jag borde skjutas..
det borde alla som säger suger
nittio procent av sveriges befolkning
alla fjortisar
usch.


Nu ska jag ut och springa sen dra till fotbollsplanen och lira lite med mig själv.
alltså spela fotboll
själv
inget perverst
jag vet vilken fantasi några av er kan ha
inga namn
det skulle varadumt mot rebecca..




sorry Beccs..



Vad kan man kalla detta? Det nya kajsa sättet att skriva? Flummigt humör? Snälla glöm att jag skrev flummigt, jag skäms redan och då har ingen läst det än.
Ska springa till fotbollsplanen och lira lite boll, hel själv. Bättre uppbygnad på meningen för att förhindra perversa tankar från B med compani.



kisses from
K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0